𝐑𝐮𝐩𝐬𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐧𝐧𝐞𝐛𝐨𝐠𝐞𝐧 𝟖𝟑𝟎𝐄
Het door ons (12 jaar geleden) gebouwde rupsonderstel voor een Sennebogen 830E kraan hebben wij recentelijk mogen aanpassen en overzetten naar een nieuw vrachtschip. Het nieuwe schip heeft ten opzichte van zijn voorganger een andere vorm waardoor de breedte en hoogte van het rupsonderstel zijn aangepast.
De machine is er na de nodige aanpassingen klaar voor om nog eens 10+ jaar mee te gaan!
Enkele belangrijke aspecten die tijdens dit project bod kwamen:
– Demontage op locatie (Antwerpen)
– Constructieve aanpassingen rupsonderstel
– Productie van een 4-tal nieuwe rups gaffels
– Spuiten van het rups onderstel á +/- 23.000 kg
– Ombouwen en montage nieuwe Sennebogen 830E
– Vervangen van slijtdelen en aanrijbeveiliging
– Montage complete machine op locatie (Terneuzen)
𝑶𝒑 𝒏𝒂𝒂𝒓 𝒎𝒆𝒆𝒓 𝒗𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒕 𝒔𝒐𝒐𝒓𝒕 𝒎𝒐𝒐𝒊𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒋𝒆𝒄𝒕𝒆𝒏!
… Lees meerLees minder




- likes love 43
- Gedeeld: 1
- Reacties: 1
1 ReactiesReageer op Facebook
𝗨𝘀𝗲𝗿𝗰𝗮𝘀𝗲 – 𝗗𝗲𝗸𝗸𝗲𝗿: 𝗞𝗶𝗲𝘀𝘁 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗼𝗻𝗹𝗶𝗷𝗸𝗲 𝗮𝗮𝗻𝗽𝗮𝗸 𝗲𝗻 𝗹𝗮𝘀𝗸𝗲𝗻𝗻𝗶𝘀 Tijdens een open dag va … Lees meerLees minder
2 ReactiesReageer op Facebook
𝐏𝐫𝐨𝐣𝐞𝐜𝐭 𝐦𝐨𝐨𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐧𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐛𝐚𝐧𝐤
Voor het beproeven van zeil jachten hun afmeerlieren hebben wij de afgelopen periode een nieuwe testbank mogen opleveren. Met deze testbank kunnen dynamische loadtesten uitgevoerd worden tot wel 150 ton. De testbank en de afschermkooien, voor zowel de nieuwe als bestaande testbank, hebben wij compleet in eigen huis mogen engineeren en produceren.
Voor dit project zijn onderstaande activiteiten van belang geweest:
– Diverse FEM analyses volgens NEN-normering
– Niet-Destructief Onderzoek (NDO) ter behoeve van laswerkzaamheden
– Pijpfitten diverse hogedruk leidingen
– Montage op locatie
… Lees meerLees minder




1 ReactiesReageer op Facebook
𝐄𝐧𝐭𝐫𝐞𝐬𝐨𝐥𝐯𝐥𝐨𝐞𝐫 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐥𝐮𝐦𝐢𝐧𝐢𝐮𝐦 𝐜𝐚𝐬𝐜𝐨𝐝𝐞𝐥𝐞𝐧
Voor een gewaardeerde klant in de luxe jachtbouw hebben wij een maatwerk entresolvloer mogen produceren in een bestaand bedrijfspand. De vloerafmeting betreft 28 bij 4 meter. Deze vloer is ontworpen voor de opslag van aluminium cascodelen en heeft een draagcapaciteit van 1340 kg per m².
Voor dit project zijn onderstaande activiteiten van belang geweest:
– Complete engineering volgens CE-normering
– Constructie-berekening volgens NEN-normering
– Productie staaldelen inclusief las-certificering
– Montage op locatie van de complete entresolvloer
Met deze oplossing is de klant verzekerd van een veilige en efficiënte werkruimte, volledig afgestemd op de specifieke behoeften van de productieomgeving.
… Lees meerLees minder



2 ReactiesReageer op Facebook
𝐁𝐫𝐞𝐞𝐝𝐬𝐩𝐨𝐨𝐫 𝐓𝐫𝐞𝐤𝐤𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐡𝐨𝐞𝐟𝐭𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐫𝐢𝐣𝐩𝐚𝐝𝐞𝐧 𝐬𝐲𝐬𝐭𝐞𝐞𝐦
Deze John Deere trekker hebben wij onlangs mogen voorzien van een voor- en achteras verbreding. Deze constructieve aanpassing zorgt ervoor dat de spoorbreedte 3,2 meter is zonder verlies van de af-fabriek specificaties.
De verbreding set wordt volledig gemonteerd aan het chassis, zonder de machine aan te passen. Tevens is de constructie statisch en dynamisch doorberekend waardoor de standaard specificaties behouden worden, denk hierbij aan hefcapaciteit en rijsnelheid.
Het verbredingsconcept is toe te passen op elke trekker, ongeacht het vermogen, eigen gewicht en gewenste breedte. Ons zwaarst verbrede trekker is een Fendt 930 met een vermogen van maar liefst 300+ pk.
Alle onderdelen worden in eigen huis geëngineerd, geproduceerd, na-bewerkt en gemonteerd. Ook wordt het volledige concept voorzien van een eigen CE markering.
𝑶𝒎 𝒆𝒆𝒏 𝒛𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒄𝒕 𝒆𝒏 𝒈𝒆𝒃𝒓𝒖𝒊𝒌𝒔𝒗𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒆𝒍𝒊𝒋𝒌 𝒎𝒐𝒈𝒆𝒍𝒊𝒋𝒌 𝒆𝒊𝒏𝒅𝒑𝒓𝒐𝒅𝒖𝒄𝒕 𝒕𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒔𝒆𝒓𝒆𝒏 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒕 𝒅𝒆 𝒕𝒓𝒆𝒌𝒌𝒆𝒓 𝒗𝒐𝒐𝒓𝒂𝒇 𝟑𝑫-𝒈𝒆𝒔𝒄𝒂𝒏𝒅!
Neem bij vragen of interesse contact met ons op.
… Lees meerLees minder


1 ReactiesReageer op Facebook